Μετά την ανάπτυξη του δικτυακού σας τόπου, η προσοχή στρέφεται στον αριθμό των χρηστών που βλέπουν τη σελίδα. Φυσικά, για να δουν την ιστοσελίδα σας, οι χρήστες του Internet πρέπει πρώτα να τη βρουν. Πριν μιλήσουμε για τις μηχανές αναζήτησης, να σημειώσουμε ότι δεν είναι ο μόνος τρόπος για να αυξήσετε τις επισκέψεις του δικτυακού σας τόπου. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μερικούς εναλλακτικούς βασικούς τρόπους να αυξήσετε τις επισκέψεις σας.
- Ο πρώτος που πρέπει να διαφημίζει την ιστοσελίδα είστε εσείς. Έχετε ενημερώσει τους οικείους, τους φίλους και τους πελάτες σας για τη νέα σας ιστοσελίδα; Μπορείτε να στείλετε e-mail, να μιλήσετε μαζί τους, να κάνετε μερικά τηλέφωνα και όποιες άλλες ενέργειες χρειάζονται για να ενημερώσετε χρήστες του διαδικτύου.
- Έχετε τα διαφημιστικά σας φυλλάδια, business cards, ή τους καταλόγους του καταστήματός σας. Έχετε σημειώσει κάπου τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας;
- Έχετε προφίλ στο Facebook ή σε κάποια άλλη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, forum, blog ή άλλο σύστημα; Ενημερώστε τους χρήστες για την ιστοσελίδα σας.
Τα παραπάνω τα γράψαμε διότι η προώθηση είναι μία ενέργεια που ξεκινάει από εσάς. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε τα αποτελέσματα από αυτές τις απλές κινήσεις. Φυσικά, ένα μεγάλο μέρος νέων επισκεπτών θα έρθει από τις μηχανές αναζήτησης. Πώς προωθούμε το δικτυακό σας τόπο ώστε να δέχεστε περισσότερες επισκέψεις; Κάθε ενέργεια προώθησης στις μηχανές αναζήτησης έχει δύο κεντρικούς στόχους:
- Να βελτιώσει τη θέση κάποιας ιστοσελίδας στον κατάλογο των μηχανών αναζήτησης.
- Να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών στο δικτυακό σας τόπο.
Αυτές οι ενέργειες δεν έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους, αλλά πρέπει να συμβαδίζουν. Είναι πραγματικά κρίμα όταν ακούμε ότι κάποιος υποψήφιος πελάτης μας προώθησε το δικτυακό του τόπο, αυξήθηκαν οι επισκέψεις αλλά δεν είδε διαφορά. Σας εγγυόμαστε ότι δε φταίει το Internet, αλλά η προώθηση που έγινε στο δικτυακό τόπο. Πολλές φορές οι προγραμματιστές ξεχνούν ότι δεν αρκεί να βγαίνει μία σελίδα ψηλά, πρέπει και να «κρατάει» τον επισκέπτη. Στη Watergate θα βρείτε όλη την απαραίτητη τεχνογνωσία που απαιτείται και τις μεθόδους για να προωθήσετε το δικτυακό σας τόπο στις μηχανές αναζήτησης. Στις επόμενες ενότητες θα βρείτε αναλυτικά όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη διαδικασία και τις πρακτικές που ακολουθούμε για να προωθήσουμε το δικτυακό σας τόπο.
Η προώθηση της ιστοσελίδας σας μοιάζει με την περιοχή που ανοίγετε το κατάστημά σας. Όσο πιο κεντρικός ο δρόμος και η συνοικία, τόσο πιο εύκολα θα σας εντοπίζουν οι υποψήφιοι πελάτες.
Μάθετε περισσότερα...Στη Watergate σας παρέχουμε όλες τις εγγυήσεις που χρειάζεστε για να μας εμπιστευθείτε την προώθηση της εταιρίας σας στις μηχανές αναζήτησης. Παρέχουμε μία ολοκληρωμένη υπηρεσία η οποία απευθύνεται τόσο σε σύντομες ενέργειες όσο και σε μεγαλύτερες προσπάθειες οι οποίες εντάσσονται στα πλαίσια στρατηγικών του Marketing και του Public Relations. Ορισμένα από τα οφέλη που θα συναντήσετε σε εμάς είναι:
Υποστήριξη
Από την ώρα που θα ξεκινήσει η προώθηση της ιστοσελίδας σας μέχρι το τέλος θα χρειαστούμε ορισμένες πληροφορίες. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα είμαστε συνέχεια δίπλα, να σας εξηγήσουμε τις εναλλακτικές προτάσεις, τα πλεονεκτήματα που έχουν ώστε να μπορείτε να πάρετε τις καλύτερες αποφάσεις για την εταιρία σας.
Τεχνογνωσία
Ένας διαρκής στόχος μας είναι να εισάγουμε και να ακολουθούμε τις καλύτερες πρακτικές και τεχνολογίες για την υλοποίηση των υπηρεσιών μας. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στα θέματα της προώθησης διότι ενημερωνόμαστε για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο των υπηρεσιών μας. Αυτό κάνει τις υπηρεσίες μας άρτιες από όλες τις πλευρές, δίνοντάς μας πολύ υψηλά αποτελέσματα σε κάθε έργο που αναλαμβάνουμε.
Απλές, οχι Απλοικές Απαντήσεις
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό πεδίο οι απαντήσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο στην θετική έκβαση κάθε επιχειρηματικής κίνησης. Η ποιότητα των απαντήσεων που λαμβάνετε είναι σημαντική για την έκβαση της προώθησης. Στη Watergate δε θα σας μπλέξουμε με τεχνικές και δυσνόητες ορολογίες πέραν αυτών που απαιτούνται για να πάρετε τις κατάλληλες αποφάσεις. Μιλάμε τη γλώσσα σας και αυτό είναι ένα μεγάλο όπλο σε όλες μας τις υπηρεσίες. Σας προτείνουμε αυτό που θεωρούμε καλύτερο και σεβόμαστε κάθε σας απόφαση, όπως αρμόζει σε κάθε σωστό επαγγελματία.
Εγγύηση
Στη Watergate θα βρείτε μόνο εγκεκριμένες και ασφαλείς τεχνικές προώθησης. Πάντα μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η προώθηση που πραγματοποιούμε θα σας αποφέρει όφελος τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας του έργου. Επειδή ακριβώς γνωρίζουμε τόσο τις ασφαλείς όσο και τις ανασφαλείς πρακτικές που ακολουθούνται για την προώθηση, είμαστε η ιδανική λύση αν έχετε υποστεί ζημιά εξαιτίας μίας τέτοιας τεχνικής προώθησης. Θα σας επαναφέρουμε στον κατάλογο του Google ακλουθώντας την ομαλότερη πορεία για να επιστρέψετε με υγιή την ιστοσελίδα σας και απαλλαγμένη από οποιεσδήποτε ανασφαλείς τεχνικές έχουν χρησιμοποιηθεί.
Η προώθηση ενός δικτυακού τόπου ξεκινάει με την επιλογή των λέξεων κλειδιών και των σελίδων στόχων. Οι χρήστες στο Internet συμπληρώνουν τις λέξεις κλειδιά που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης. Κάθε μηχανή αναζήτησης αναζητά και ταξινομεί τις υποψήφιες ιστοσελίδες που απευθύνονται στη ζήτηση του χρήστη και παρουσιάζονται στον κατάλογο της αναζήτησης. Ο χρήστης επιλέγει ανάμεσα στις εμφανιζόμενες σελίδες αυτή που επιθυμεί να δει και πιέζει στο σύνδεσμο που τον ενδιαφέρει.
Η προώθηση ενός δικτυακού τόπου λοιπόν βασίζεται στην παραπάνω διαδικασία. Εσείς επιλέγετε τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και τις αντίστοιχες σελίδες που θέλετε να προωθήσετε και εμείς εκτελούμε τις απαραίτητες ενέργειες για την άνοδο στους καταλόγους των μηχανών αναζήτησης.
Αρχίζοντας την προώθηση ενός δικτυακού τόπου, θα σας παρουσιάσουμε διάφορες λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου κατά τις αναζητήσεις τους. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης και μας παρέχουν ορισμένα χρήσιμα στοιχεία.
- Όγκος αναζητήσεων. Διαφορετικές λέξεις κλειδιά δηλώνονται περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με άλλες.
- Ανταγωνισμός. Οι μηχανές αναζήτησης παρέχουν έμμεσα στοιχεία που υποδεικνύουν το επίπεδο του ανταγωνισμού σε κάθε λέξη κλειδί.
Τα στοιχεία αυτά θα σας βοηθήσουν ώστε να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά ώστε να πετύχετε:
- Αύξηση των επισκέψεων.
- Μικρότερο χρόνο ανόδου στους καταλόγους των μηχανών αναζήτησης.
Κατά την επιλογή των λέξεων κλειδιών που σας ενδιαφέρουν θα πρέπει να εκτιμήσετε ορισμένους παράγοντες, τους οποίους περιγράφουμε παρακάτω.
Συχνά ακούμε ότι είναι καλύτερο κάποιος να στοχεύει σε πιο γενικές ή πιο ειδικές λέξεις κλειδιά και το αντίστοιχο συμβαίνει και με το κόστος της προώθησης. Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι οι παραπάνω κανόνες είναι απλά ένας μύθος. Συχνά επίσης συγχέονται μέσα σε αυτούς τους κανόνες και παράμετροι όπως ο αριθμός των λέξεων που περιλαμβάνει η λέξη κλειδί την κάνει γενική ή ειδική.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης και πώς μπορούμε να κάνουμε την καλύτερη επιλογή λέξεων κλειδιών, θα χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι χρειαζόμαστε μία «γενική» λέξη κλειδί (μία μόνο λέξη) και θα επιλέξουμε τη λέξη «υπολογιστομανία».
Αν βάλουμε αυτή τη λέξη σε κάποια μηχανή αναζήτησης, θα βρούμε ελάχιστα αποτελέσματα, πιθανώς αυτή η σελίδα να βγαίνει ανάμεσα στα αποτελέσματα και σίγουρα στην πρώτη σελίδα. Αυτό σημαίνει ότι κάναμε καλή προώθηση;
Ας συγκρίνουμε δύο λέξεις τώρα, η μία πιο «ειδική» από τις άλλες. Η μία θα είναι «αυτοκίνητο» και η άλλη θα είναι «ανταλλακτικά αυτοκινήτου». Αν κάποιος προωθηθεί με επιτυχία στην πρώτη λέξη κλειδί, αλλά είναι έμπορος ανταλλακτικών, ενώ οι επισκέψεις θα εκτοξευθούν, τα αποτελέσματα του δικτυακού του τόπου θα είναι δυσανάλογα σε σχέση με εκείνον που θα προωθήσει τη δεύτερη λέξη.
Με τα προηγούμενα παραδείγματα θέλαμε να δείξουμε ότι ο αριθμός των λέξεων ή των γραμμάτων δεν αποτελούν προϋπόθεση για τη γενικότητα μίας λέξης ή για τα αποτελέσματα που θα έχει.
Πολλές φορές μία λέξη κλειδί είναι αρκετά δύσκολη και απαιτεί μεγάλη επένδυση για να προωθηθεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να επιτύχουμε πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στη δύσκολη λέξη αν προωθήσουμε παραπλήσιες λέξεις κλειδιά με συνέργια. Τι σημαίνει όμως συνέργεια;
Ας συνεχίσουμε το παράδειγμα με τη λέξη κλειδί «αυτοκίνητο». Ας υποθέσουμε ότι η λέξη αυτή είναι δύσκολο να προωθηθεί λόγω του ανταγωνισμού που υπάρχει. Μία εταιρία που διαθέτει ανταλλακτικά, αξεσουάρ και service αυτοκινήτου επιλέγει αυτές τις λέξεις αντί της δύσκολης.
Εφόσον ολοκληρωθεί η προώθηση των λέξεων, η εταιρία σίγουρα θα δει μία αύξηση της θέσης της και στη γενική λέξη, μπορεί ακόμη και να μη χρειάζεται προώθηση. Οι λέξεις που επιλέχθηκαν παρείχαν συνέργια στη λέξη «αυτοκίνητο», και η κίνησή της ανταμείφτηκε.
Βλέπουμε λοιπόν ότι δεν είναι απαραίτητο να προσεγγίζουμε τις νοηματικά πιο γενικές λέξεις κλειδιά, καθώς μπορούμε προωθηθούμε σε λιγότερο γενικές λέξεις και να βγούμε τελικά πιο ωφελημένοι.
Η τελευταία παράμετρος που πρέπει να εξετάσετε είναι η φιλοσοφία που έχετε στην προώθηση. Επιθυμείτε γρήγορες και άμεσες ενέργειες ή θέλετε να επενδύσετε σε μία περισσότερο μακροπρόθεσμη λέξη κλειδί; Θα πρέπει να ελέγξετε τα επιχειρηματικά σας σχέδια για να ανακαλύψετε την πιο συμφέρουσα επιλογή.
Κάθε λέξη κλειδί που επιλέγετε χρειάζεται και μία ξεχωριστή σελίδα η οποία θα προωθηθεί στις μηχανές αναζήτησης. Ποια είναι η σελίδα αυτή; Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι γενικά αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα όταν στοχεύουμε σε νοηματικά γενικές λέξεις κλειδιά. Οι περισσότερες σελίδες του δικτυακού σας τόπου αναφέρονται σε αυτή τη λέξη. Η επιλογή είναι δύσκολη και πολλές φορές εγκυμονεί προκλήσεις για την προώθηση της σελίδας.
Για το εξηγήσουμε καλύτερα θα δανειστούμε ως παράδειγμα τη δική μας σελίδα. Αν επιλέξουμε να προωθήσουμε τη λέξη «ιστοσελίδα», τότε ποια νομίζετε ότι είναι η καλύτερη επιλογή. Η κατασκευή, η προώθηση ή κάποια από τις θεματολογίες αυτών των δύο; Εδώ να σημειώσουμε ότι σε μία τέτοια κατάσταση μπορεί να συμβεί το ακόλουθο.
Ενώ εμείς εργαζόμαστε στη λέξη «ιστοσελίδα», οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται από το περιεχόμενο ότι καλύτερη λέξη μπορεί να είναι η «προώθηση ιστοσελίδων». Όση εργασία και να κάνουμε, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να μην πειστούν ποτέ ότι η σωστή λέξη είναι η «ιστοσελίδα». Όταν επιλέγετε την ιστοσελίδα στόχο, όπως αποκαλείτε, προσπαθήστε να βρείτε εκείνη που ταιριάζει περισσότερο με τη λέξη κλειδί.
Μην ξεχνάτε ότι ο δικτυακός σας τόπος μπορεί να επεκταθεί, οπότε αν συμβεί να μην μπορείτε να κάνετε την καλύτερη επιλογή, μπορούμε πάντα να επεκτείνουμε το δικτυακό σας τόπο, κατασκευάζοντας μία νέα σελίδα που θα αποτελέσει τη σελίδα στόχο.
Εφόσον επιλεχθούν οι κατάλληλες λέξεις κλειδιά και οι σελίδες στόχοι, εκκινούμε τη διαδικασία της προώθησης του δικτυακού τόπου. Η διαδικασία αυτή αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών τεχνικών, από τα οποία επιλέγουμε αυτό που θα ωφελήσει περισσότερο το δικτυακό τόπο, τόσο γενικά όσο και στις λέξεις κλειδιά. Πριν από την έναρξη της εξειδικευμένης προώθησης, ελέγχουμε το δικτυακό τόπο για τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει απέναντι στις μηχανές αναζήτησης.
Αρκετοί δικτυακοί τόποι έχουν κατασκευαστεί χωρίς να συμπεριλαμβάνουν την προώθηση κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Σε αυτούς τους δικτυακούς τόπους εμφανίζονται αρκετά αρνητικά στοιχεία τα οποία άλλοτε δυσχεραίνουν το έργο της προώθησης και άλλοτε το καθιστούν αδύνατο. Ο έλεγχος γίνεται με την εγκατάσταση δύο πολύ χρήσιμων εργαλείων.
- Google webmaster tools. Το εργαλείο αυτό εκτελεί ελέγχους στους δικτυακούς τόπους σε τακτά χρονικά διαστήματα και μας ενημερώνει για τυχόν σφάλματα που προκύπτουν.
- Google Analytics. Το εργαλείο αυτό χρησιμοποιείται περισσότερο στο marketing του δικτυακού τόπου. Στην προώθηση μας δείχνει τυχόν προβλήματα κατά την πλοήγηση των επισκεπτών στο δικτυακό τόπο και ποσοστά επισκεπτών τα οποία έφυγαν από το δικτυακό τόπο χωρίς να δείξουν κάποιο ενδιαφέρον.
Αν απαιτηθεί εγκατάσταση των εργαλείων αυτών, τότε προχωρούμε στα επόμενα βήματα μέχρι να ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι. Το πρώτο εργαλείο χρειάζεται περίπου μία εβδομάδα, ενώ το δεύτερο εργαλείο περίπου δύο μήνες μέχρι να σταθεροποιηθούν τα στατιστικά του στοιχεία και να μπορέσουμε να τα λάβουμε υπόψη. Αν προκύψει κάποιο πρόβλημα, προβαίνουμε σε κάποια από τις παρακάτω ενέργειες.
Χάρτες Δικτυακού Τόπου
Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ειδικούς χάρτες με τις σελίδες των δικτυακών τόπων. Ειδικά οι δυναμικές σελίδες με προϊόντα που παράγονται μέσα από κάποιο διαχειριστικό σύστημα, πρέπει να δημιουργούν και να κρατούν ενημερωμένα τα αντίστοιχα αρχεία. Ανάλογα με τον τύπο του δικτυακού τόπου, μπορεί να προβούμε στη δημιουργία των αρχείων ή να χρειαστεί επέκταση του συστήματός σας.
Robots.txt
Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν αυτό το αρχείο για να εξετάσουν ποιες σελίδες να ζητήσουν από το δικτυακό τόπο και σε ποιες απαγορεύεται η πρόσβαση. Για παράδειγμα, οι μηχανές αναζήτησης δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση στο καλάθι αγορών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς το άδειο καλάθι μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στη θέση του δικτυακού τόπου.
Όνομα Χώρου
Οι περισσότερες ιστοσελίδες εμφανίζονται με ή χωρίς το πρόθεμα www μπροστά από το όνομα χώρου. Οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται με αυτό τον τρόπο ως διπλό το υλικό που περιλαμβάνεται στο δικτυακό σας τόπο. Συνήθως με μία μικρή επέκταση μπορούμε να δηλώσουμε το σωστό όνομα.
Παράμετροι
Αυτή η εργασία απευθύνεται σε όσες ιστοσελίδες είναι δυναμικές. Συνήθως, οι δυναμικές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν ένα σύνολο παραμέτρων για να δείξουν το υλικό τους. Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι σε ορισμένες ιστοσελίδες, μετά το όνομα ακολουθεί το αγγλικό ερωτηματικό (?) και μετά παράμετροι της μορφής xxx=yyy. Αν ο δικτυακός σας τόπος χρησιμοποιεί παραμέτρους, ρυθμίζουμε αυτές που χρειάζεται να παρακολουθεί το Google και σας προτείνουμε να επεκτείνετε το δικτυακό σας τόπο με Search Engine Friendly URLs (διευθύνσεις φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης).
Λέξεις Κλειδιά στις οποίες εμφανιστήκατε
Σας παρέχουμε μία σύνοψη της κατάστασης του δικτυακού τόπου στο Google, εμφανίζοντας τις λέξεις κλειδιά στις οποίες έχετε εμφανιστεί στον κατάλογο αναζήτησης.
Σύνδεσμοι
Οι σύνδεσμοι προς το δικτυακό σας τόπο αποτελούν ένα σημαντικό βοήθημα για την προώθησή του. Μπορούμε να ελέγξουμε την ποιότητα των συνδέσμων που δέχεστε και να προτείνουμε λύσεις για την καλύτερη στόχευσή τους.
Λέξεις Κλειδιά
Σας παρέχουμε πίνακα με τις λέξεις κλειδιά όπως τις αντιλαμβάνεται το Google. Αρκετές φορές σε ιστοσελίδες έχουμε παρατηρήσει ότι απέχουν οι πολυτιμότερες λέξεις από αυτόν τον πίνακα. Αν διαπιστώσουμε μία τέτοια κατάσταση, προχωρούμε άμεσα σε διορθώσεις του υλικού ώστε οι ποιότητα των λέξεων κλειδιών να αυξηθεί.
Εσωτερικοί Σύνδεσμοι
Ένας σωστά κατασκευασμένος δικτυακός τόπος προϋποθέτει μία οργάνωση και πρότερο σχεδιασμό πάνω στους εσωτερικούς του συνδέσμους. Οι πιο σημαντικές ιστοσελίδες πρέπει να προωθούνται κατάλληλα και στο δικτυακό τόπο, ώστε να τις ξεχωρίζουν τόσο οι επισκέπτες όσο και οι μηχανές αναζήτησης. Αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα σε αυτό τον έλεγχο, σας προτείνουμε την αναδόμηση των εσωτερικών συνδέσμων ώστε να αποδώσουν καλύτερα οι σελίδες στόχοι.
Δυστυχώς αρκετοί επαγγελματίες χρησιμοποιούν ανορθόδοξες μεθόδους για την προώθηση των ιστοσελίδων. Αυτές οι πρακτικές ενδέχεται να έχουν υψηλά αποτελέσματα σε βραχυχρόνια διαστήματα, διατρέχετε όμως δύο κινδύνους:
- Μόλις το Google ανακαλύψει κάποια τέτοια μέθοδο, απομακρύνει την ιστοσελίδα από τον κατάλογό της.
- Αν οποιαδήποτε στιγμή απομακρυνθούν αυτές οι μέθοδοι από το δικτυακό τόπο, η θέση στον κατάλογο θα υποστεί μεγάλη πτώση. Αν βρούμε κάποια τέτοια πρακτική, θα σας ενημερώσουμε άμεσα και θα την αφαιρέσουμε σταδιακά ώστε να μειώσουμε την πτώση του δικτυακού σας τόπου. Στην περίπτωση που ενημερωθούμε από το Google για την ύπαρξη κάποιας τέτοιας τεχνικής, δυστυχώς θα πρέπει να την απομακρύνουμε άμεσα καθώς διατρέχετε τον κίνδυνο της απομάκρυνσης από τον κατάλογο.
Σφάλματα Προσπέλασης
Οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν το δικτυακό σας τόπο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Κατά την ανάγνωση μπορεί να προκύψουν προβλήματα, όπως να μη βρίσκουν κάποια σελίδα. Τέτοια σφάλματα συνήθως προκύπτουν σε δυναμικές ιστοσελίδες. Για τη διόρθωση των σφαλμάτων απαιτείται η επέκταση του συστήματος.
Meta Descriptions / Τίτλοι
Ένα σύνηθες σφάλμα το οποίο δυσχεραίνει την προώθηση ενός δικτυακού τόπου είναι η απουσία περιγραφών των σελίδων, οι μεγάλες ή οι μικρές περιγραφές και οι πανομοιότυπες περιγραφές. Αν προκύψει αυτή η περίπτωση, θα προχωρήσουμε στη σωστή ενημέρωση των προβληματικών περιγραφών. Αν ο δικτυακός τόπος είναι δυναμικός, ενδέχεται να χρειάζεται επέκταση της λειτουργίας του.
Meta Keywords
Σε αυτό σημείο θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι τα γνωστά σε όλους meta keywords δε χρησιμοποιούνται από το Google και η αξία τους είναι αρκετά περιορισμένη. Ωστόσο, μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σωστά δηλώνοντας διάφορα κοινά λεκτικά σφάλματα που γίνονται στις λέξεις κλειδιά, ώστε να καλύψουμε και αυτές τις αναζητήσεις.
Προβλήματα Πλοήγησης
Αρκετοί χρήστες μπορεί να αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την επίσκεψή τους, ιδιαίτερα αν δεν έχετε ακολουθήσει κάποιο πρότυπο κατά την ανάπτυξη του δικτυακού σας τόπου. Οι χρήστες αυτοί αποτελούν χαμένες επισκέψεις, τις οποίες μπορούμε να διορθώσουμε.
Κάποιοι επισκέπτες πλοηγήθηκαν στο δικτυακό σας τόπο και έφυγαν αμέσως. Αν τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το ποσοστό αυτών των χρηστών είναι υψηλό, τότε θα πρέπει να αναλυθεί το ζήτημα πριν την προώθηση, για να αποφευχθεί η κατάσταση όπου πετυχαίνουμε την προώθηση αλλά δεν εμφανίζεται καμία βελτίωση στην απόδοση του δικτυακού τόπου.
Οι παραπάνω έλεγχοι έχουν σα στόχο και αυτοί να βελτιώσουν το δικτυακό τόπο στις μηχανές αναζήτησης. Διαφέρουν από τις επόμενες μεθόδους διότι έχουν σαν στόχο συνολικά το δικτυακό σας τόπο. Οι επόμενες μεθοδολογίες αφορούν εργασίες που εκτελούμε συγκεκριμένα για τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι αν υπάρχουν προβλήματα στο δικτυακό σας τόπο, όπως αυτά των προηγούμενων ενοτήτων, τότε η απόδοση της προώθησης θα είναι μειωμένη μέχρι να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες διόρθωσης των προβλημάτων.
Μία από τις πρώτες εργασίες που εκτελούμε είναι η δήλωση του δικτυακού σας τόπου σε άλλες ιστοσελίδες. Αυτό έχει διπλό όφελος για εσάς:
- Κάποιοι από τους επισκέπτες των ιστοσελίδων θα επισκεφθούν και τη δική σας σελίδα.
- Οι μηχανές αναζήτησης θα βρίσκουν περισσότερους συνδέσμους προς το δικτυακό σας τόπο.
Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι αυτή η εργασία έχει σα στόχο τη δήλωση των σελίδων στόχων σε διάφορες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, forums και άλλες υπηρεσίες. Μπορείτε να συνδυάσετε σε αυτό το βήμα και τη γνωστοποίηση που περιγράφουμε στην ενότητα του e-marketing και έχει σα στόχο συνολικά το δικτυακό σας τόπο.
Ιεραρχία και Εσωτερικοί Σύνδεσμοι
Οι σελίδες στόχοι είναι οι πιο σημαντικές σας σελίδες. Σε αυτή την εργασία τοποθετούμε κατάλληλους συνδέσμους στο δικτυακό σας τόπο ώστε να προωθηθούν περισσότερο οι σελίδες στόχοι.
Κατασκευή Χάρτη Δικτυακού Τόπου
Ο δικτυακός σας τόπος μπορεί να χωριστεί σε ενότητες και να παρουσιαστεί στους επισκέπτες. Οι επισκέπτες μπορούν άμεσα να πλοηγηθούν σε οποιαδήποτε σελίδα του δικτυακού σας τόπου και οι μηχανές αναζήτησης θα βρουν ακόμη ένα εργαλείο ώστε να μη χάσουν καμία ιστοσελίδα σας.
Επιμέλεια Υλικού
Οι σελίδες στόχοι ενημερώνονται ώστε να παρουσιάσουν το καλύτερο δυνατό υλικό τόσο στους επισκέπτες όσο και στις μηχανές αναζήτησης. Οι σελίδες αυτές πρέπει να περιλαμβάνουν τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει και ταυτόχρονα να μην είναι κουραστικές για τους χρήστες.
Επιμέλεια Φωτογραφιών
Οι φωτογραφίες των σελίδων στόχων πρέπει να έχουν εναλλακτικές περιγραφές και να πλαισιώνονται από σχετικό κείμενο.
Ένας γενικός κανόνας λέει ότι όσο πιο ψηλά παρουσιάζεται κάποια πληροφορία, τόσο πιο σημαντική είναι. Προχωρούμε σε επέκταση των σελίδων στόχων ώστε οι χρήσιμες πληροφορίες να εμφανίζονται ψηλά στον κώδικα που διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης χωρίς να πειράξουμε το οπτικό αποτέλεσμα.